zaterdag 16 augustus 2008

Op vakantie!



En we zijn bezig om alles in te halen wat we een jaar lang gemist hebben, zodat we er weer tegen kunnen voor de volgende 12 maanden. Zoals friet, Duvel, ne goeie gueuze, een soiree'ke met de maten, concertje, ballekes met tomatensaus...


Los daarvan heb ik me net aangemeld op Facebook na heel lang geweigerd te hebben daaraan mee te doen. En aangezien iedereen daar dan blijkbaar ook nog aan een soort van group-bonding doet, heb ik ook dat maar geprobeerd. Ik ben nu dus lid van de:
I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass
Wat mij op het eerste zicht ook weer lijkt op een groep dumbasses die niks beter te doen heeft dan onnozel commentaar schrijven op een thema. Maar met dat thema hebben ze wel gelijk, behalve verpleegsters en kinderen zie ik niet waarom iemand ooit crocs zou willen aandoen.
Maar tot binnen tien dagen in Cambodia dus, voor nog een jaartje Amok-bloggen.

Groeten,
Stef

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En de chirurgen en orthopedisten dan met hun crocs? Als je ze trouwens in een ziekenhuis laten reinigen krimpen ze of zetten ze uit met als resultaat: 2 verschillende maten en geen een van de 2 past nog... Nee ik heb geen crocs :)
Nele

Mo & Jef zei

Bettie, nu ge tovh gelanceerd zijt in de facebookgekte ik kan je ten zeerste de groep "belgische liga ter bevordering van de zondagse kledij om pistolets te kopen" aanbevelen.Anyway als er al iets goed is aan diene facebook is het wel de rechstreekse link naar ulle blog. t Was veel te lang geleden dat ik hier nog was komen rondneuzen...gijle zijt percies een reclamefilmke om d'er nog is op uit te trekken en ik kan ulle verzekeren dat t hier serieus begint te kriebelen zulle. Afin heb ulle Belgische passage nie kunnen meemaken maar er tot in Lyon -niks dan goeds uiteraard - over gehoord. Hope to see you soon...in ASIA bon baisers de Lyon MOOOOOOOOOOOO