zaterdag 11 augustus 2007

en er wordt weer volop gewerkt


Tja, voor degenen die nog eens komen bloggen echt spannende verhalen van afgelopen week moeten jullie niet verwachten hoor...
Ik denk dat degene in ons belgenlandje met verlof er een iets spannendere tijd op na houden op dit moment... En nog een extra troost: het regenseizoen is hier volop losgebarsten. Maar het blijft wel Cambodja en lekker tropisch natuurlijk... Natuurlijk wil iedereen weten of ik terug de oude ben... en ik denk het wel, al heb ik wel m'n twijfels. Want volgens Diego, Veerle hare Uruguayaan die op bezoek is lijk ik op een Uruguyaanse en volgens collega Walter op alles behalve een Belgische... Afin, ik zou zeggen, trek zelf maar je conclusie vanuit m'ne bewijsfoto dat ik weer terug flink aan 't werk ben en zoals ge ziet zo hard dat ik met ene laptop niet toekwam... Deze foto is niet van mijne eigen bureau, maar die van Walter (mijn kot is niet zo schoon, alhoewel nu ziet het er terug deftig uit...) Ze hebben tijdens da'k weg was wegens de Dengue de oude ramen eruit gehaald en nieuwe gestoken deze week toen ik terug kwam... Dus dat was weeral een bureauverhuis (maar heb de verhuiswerken aan mijn mannelijke collega's gedelegeerd...)
Ondertussen is alles terug gesetteld in mijn bureautje, normaal is alles nu definitief in orde (dak vervangen, ramen vervangen, en de rest ziet er nog OK uit...)
Allee lieve mensjes, ik ga mij maar eens prepareren voor de zaterdagavond met een startschot bij de beste Italiaan van de stad (en de beste pizza's die 'k ooit gegeten heb), 'k weet nog niet precies met wie, alvast met Veerle en Diego, en waarschijnlijk ook met Jan onze landenvertegenwoordiger die een paar dagen hier es en Bart, 'ne Limburger die in Rome woont en hier een paar weken is voor BTC... Durft nog iemand te lachen met de slogan van 't belang van Limburg?
dikke kussen
Nadia

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve limburgse wereldburger

Ben blij dat je weer op post bent, en gezond en wel af en toe een teken van leven kunt geven!

De komende week ga ik eindelijk eens mijn vlucht regelen: voor 312 pond heb ik een vlucht gatwick-hong kong gevonden. Goedkoper gaat echt niet lukken, vooral niet met oudjaar. Daar ga ik dus zo snel mogelijk werk van maken zodat ik de ganse maand januari op mijn lazy ass kan komen liggen (en af en toe wat cultuur opsnuiven;-) in de tropen.

I can't wait!!

ps: in cambodja zijn de kantoren precies wel properder dan in mechelen!

Allez
take care hé
en kijk uit met de mozzies.

xxx
nellie

Carol zei

Vanaf 30 augustus ben ik in verlof en dan hoop ik je eens te treffen via skype.

Alleszins op de foto zie je er alvast gezond uit.

Toch goed om te horen dat je je nog glimburger voelt .

Caro

Anoniem zei

Hey Nadia,

Heel goed in het schrijven op die bloggs ben ik niet en ik zal het daarom ook kort houden.

Blij dat je weer de oude bent en dat je terug in form bent.

Hou u goed en tot een volgende keer

Stefke Van Campenhout

stef zei

Ik dacht nog wel dat ik hier ook al een reactie had achter gelaten, maar het zal een waanvoorstelling geweest zijn. Niet te wijten aan overmatig feesten, maar wel aan het langdurig van mijn vrouwke weg zijn (snif snif ;-). Het goede nieuws: nog minder dan 2 weken en ik zie haar terug en dan kunnen we beginnen met ons huisje, kan ik beginnen met mijn jobke, met mijn bijscholing Photoshop, met mijn plannen om Cambodja met de moto te verkennen, met weekendjes naar Phnom Penh en uitstapjesnaar het Cambodjaanse platteland,...
Soit, plannen genoeg om al zeker de eerste maanden te vullen. En tegen dat we daar dan weer zijn, zal ik ook wel weer weten waar mij mee bezig te houden zeker. Maar ondertussen dus nog 2 weekskes volop afscheid nemen van iedereen (sorry als ik niet voor iedereen tijd heb, maar ik doe mijn best) en dan hopsakee, t vliegtuig op en naar ginder.

Unknown zei

Hey Nadia,

Blij om te horen dat ge terug bij de levenden zijt!

Misschien is een burka in klamboe-stof een idee... dacht ik vanmorgen toen ik vanonder onze klamboe kroop ;-) Okéja, het is een maandagochtendmopje hè! 3-/ (= stevige wallen en een scheefhangende mond)

Allez soigneert u een beke, doetagoe ginder en hou ons op de hoogte...

grtjs, Sabinsky