dinsdag 31 juli 2007

Wat een week!!!

Tja, voor de trouwe blogbezoeker was het deze week wat kinnekloppen. Maar geloof me ik had er alle reden toe... De Dengue mug heeft namelijk geprikt, en ik heb het geweten. 6 dagen onafgebroken in bed, met uitstapjes naar het ziekenhuis om m'n bloed te checken en zelfs 2 dagen daar moeten blijven, hoge koorts en heel veel pijn in heel m'n lijf en m'n koppeke. Maar de Vlamingen hier hebben me goed gesoigneerd, het thuisfront heeft veel gebeld (afin toch m'n schat en m'n ouders en familie...) dus we hebben het weeral overleefd...
Voor de nieuwsgierigen, dit is Dengue: normaal gezien zal er een pdfke opengaan als je hier klikt en alles meezit
En voor de rest gaat alles goed (ahja, m'n knie en de infectie is trouwens genezen ;-)
dikke kus
Nadia

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei meis, dat moet spannend zijn geweest. Laat ze je niet meer steken, hoor!

stef zei

Jaja, en ze hebben niet alleen in Cambodja zitten zweten van spanning en compassie. Ik ben hier zelf elke dag wel een paar keer dood gegaan van onmacht en heb zelfs op het punt gestaan om naar ginder te trekken. Maar dat zal dus nog effe moeten wachten nu ons Nadia er weer bovenop aan het komen is. Ze heeft zelfs al terug even aan het zwembad gelegen en da's toch al een goed teken ;-)
En vanaf nu gaat ze zich iedere dag instrijken met Deet heeft ze me beloofd (toch half en half).

Anoniem zei

Hé nadia, ik schrok wel hoor toen je dat gisteren zo efkes via de skypechat liet weten... Rust maar goed uit!
Hier in mijn slaapkamer beginnen ze ook op te duiken, die muggen. 't Zijn gelukkig geen Cambodjaanse stouterds, maar Belgische watjes.

Anoniem zei

Goed om te horen dat ge uw eerste (en hopelijk meteen laatste) tropische ziekte met glans doorstaan hebt!

Verwacht voor uwe verjaardag maar een uitgebreid assortiment DEET-productches;-)

Take care hé

x
nellie

Hilde zei

Hela Nadia'ke, hoor het net ook van nele dat je geveld bent door de zowat meest gehate en vervelende beestjes op aarde... maar intussen dan toch aan de beterhand, gelukkig! Gebruik die Deet maar voldoende, tot het je je oren uitkomt (van die coils doen ook wel goed zijn werk in de kamer trouwens) en verzorg je goed voor de rest! Als het enige troost voor je kan zijn: hier zitten we(ik toch voor t moment) met winterziektes in de zomer... snotneus, keel-en oorontsteking etc... dat weer hier bezorgt ons meer last dan alleen maar depressiviteit ;-)
Misschien niet zo geoorloofd na 4 maanden Azië en maar goed 3 maanden terug, maar ik heb nood aan vakantie!!!en vooral ZON! Stuur maar een beetje warme vibes door (wel liefst zonder steekbeestjes)
Take care! kus, h

Hilde zei

hela meid, alles nog in orde daar? terug op de been hoop ik? weeral even geleden om iets van je te kunnen lezen (en ik kan vertellen dat dat af en toe wel doet wegdromen hier aan een bureautje in ons landje).
Verzorg je goed en laat maar weten waar je het komende weekend weer allemaal gaat uitgehangen hebben ;-) grtjs!!