vrijdag 16 november 2007

Pfffffff.

Ja, zoals Nadia eerder deze week al schreef, het is hier momenteel zo druk dat ik me bijna weer in Belgie dacht te bevinden. Maar dan besefte ik plots dat het daar nu zo'n 20 graden kouder is en dat ngo-medewerkers daar beladen worden met alle mogelijke zonden Israels en dat is hier dus, gelukkig maar, niet het geval.

Na mijn eerste weken bij Handicap international, waar ik al over verteld had, ben ik nu Nadia aan het helpen. Weeral volledig vrijwillig en onbetaald, hoor ik daar monsieur Debels nog?


Ik moet wel zeggen dat ik aan de videoworkshop heb deelgenomen, enerzijds om de te grote groep wat mee te begeleiden, maar anderzijds toch vooral om zelf zo veel mogelijk te leren van oude rot en creatieve duizendpoot Johan Snyders. De bedoeling is ook wel om iemand in Siem Reap te hebben die de leraars in de toekomst ook nog kan helpen als ze vragen hebben over deze workshop en over hoe wat weer moest. Veel meer ga ik momenteel niet schrijven, ik ga terug aan het werk, maar wie wil kan de sfeer mee proeven via de foto's van de workshop.



Groeten,
Stef

2 opmerkingen:

Anoniem zei

schatten van kinderen,zo vrolijk en lief.wat propere uniformen moeten ze hier maar een voorbeeld aan nemen.We kijken al uit naar een weerzien.
dikke jas meenemen;het is hier flink koud in de Limburg
Mama

Anoniem zei

Oh wat fijn dat je even naar huis komt! Vergeet idd die dikke jas maar niet.
dikke kussen uit antwerpen

nellie