maandag 3 november 2008

Hallookes, hier zijn we weer!

Terwijl ik hier na lange tijd nog es op onze blog kom, zie ik dat het meer dan een maand is sinds de laatste post. Schande, ik zak hier half door de grond van schaamte. Maar ja, er zijn wel wat excuses: redelijk druk geweest de laatste tijd, facebook ontdekt,... En als terugkomertje heb ik dan ook nog iets zeer onbelangrijks. Maar het is een teken van leven en -hopelijk- ne nieuwe start voor den blog.


Ik heb me gisteren namelijk de twintigste zonnebril gekocht sinds ik hier ben en dat verdient een feestje! Voor je denkt, "shit dat moet hem veel kosten" en "hoe kan dat, 20 zonnebrillen", even een woordje uitleg. Mijn zonnebrillen hier worden eerst en vooral intensief gebruikt (dag in dag uit, op de moto, in de helm, in de zon en tegen de regen), maar dan nog is 20 veel natuurlijk. Wel, alle 20 waren het namaak brillen van tussen de twee a drie dollar die zogezegd van Ray Ban, Scott, Gucci,.. waren hoewel ze er exact hetzelfde uitzien. En die plastic brillen breken makkelijk onder druk, zoals in een helm. Dus dacht ik gisteren, laat ik mij nog eens een metalen exemplaar kopen en dat heb ik dan ook gedaan, twee zelfs. Eentje van een illuster Chinees merk maar met een logo dat nogal op Armani lijkt en dan de tweede, die ik u niet wil onthouden. Op de bril staat duidelijk Ray Ban, maar de naam op het bijhorende papiertje was de max, waarschijnlijk de Chinese manier om beschuldigingen van namaak te weren. Maar kijk vooral zelf. 

Geen opmerkingen: