dinsdag 26 juni 2007

belangrijke rechtzetting!

Even een belangrijke mededeling voor m'n broer en andere dromers: hier wordt wel degelijk gewerkt... Afin, toch door de helft van ons...
Gisteren en vandaag op veldbezoek geweest in Kampong Cham, op 4 uur rijden van hier (o.a. naar een pilootschooltje en een lerarenopleiding die we daar ook ondersteunen), en deze namiddag heeft Mikis mij proberen inwijden in de geheimen der budgetten en boekhouding van m'n project... pff, ga nog wat overuren mogen kloppen de komende maanden om mij in te werken. Maar aangezien m'n ventje me volgende week in de steek gaat laten heb ik daar alle tijd voor ;-)
Vandaag m'n eerste motorijles achter de rug, ik vrees dat de hele nachtmerrie zoals bij de autorijlessen zich gaat herhalen... Amai, wat heb ik al spijt dat we dat ding gekocht hebben... maar ja, de vrijheid lonkt, dus zal maar even op m'n tanden bijten zeker?
Afin het zullen nog harde werkedagen worden en echt spannende foto's hebben we nog niet getrokken (de laptop is nog niet overgedragen naar mij, vanaf volgende week zal ik foto's van m'n bureau doorsturen, kwestie van toch een beetje bewijsmateriaal te leveren...)
Ondertussen heeft stef hier naast mij al een passionfruitcheesetaartje voor zich staan, en ik denk dat ik me moet haasten om er een hapje van mee te pikken...
dikke kus, Nadia

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Nadia,

ik ben toch al een beetje aan het watertanden bij de foto's, hoor!

Ik had net van Moniek het adres van je blog gekregen en ik ben direct gaan kijken omdat ik wel heel benieuwd was hoe je eerste dagen ginder al verlopen waren.

Ik ga zeker blijven lezen en kijken en we zullen ondertussen ook wel eens mailen.
Gebruik jij nog je skype adres dat je hier op het werk had? Ik zag net Nadia online staan, maar ik twijfelde of jij dat wel was of dat iemand hier op jouw computer zat.

Veel plezier en succes ginder en tot binnenkort,

Els H

Anoniem zei

Cheesetaartjes, pintjes bij het zwembad, parties...allemaal terminologie die totaal niet bij een nieuwe job past ;-)

Laat dat bewijsmateriaal inderdaad maar rap komen want wij geloven van die hele werk-piste geen snars meer!

Ps: hoe zit het met de dresscode in 't schooltje? Allemaal maagdelijk witte hemdjes met zedige lange mouwtjes?

ps2: het weer is hier totaal klote. Ben vandaag met mijn winterfrakske gaan werken!!!

x
nellie

Carol zei

Weer uit een reactie uit (g)limburg. Ik zou zo een ticket kopen en afreizen. Het ziet er allemaal zo zalig uit. Geniet er lekker van.
En even wat over de limburgers: hoe minder er te beleven valt hoe minder zelfingenomen. Zoek het limburg maar eens op in Cambodja en je zal zien. Ja ja

Anoniem zei

Van da werken, da kan allemaal wel waar zijn maar in zo'n omgeving verzacht da ongetwijfeld de pijn... Ik voel het kriebelen in mijnen buik (letterlijk en figuurlijk). Ik hoop echt dat jullie langer blijven dan voorzien, zodat wij ook nog eens tot daar kunnen komen... Alle, we zien wel, ben echt super jaloers!!! Wijle zijn hier trouwens ook nog vollenbak aan 't fakken om ons huisje in orde te krijgen. Ons keuken is vorige week geleverd en geplaatst! Fantastisch... Ik zal er eens een paar foto's van maken als we helemaal gesetteld zijn binnen een paar weken en dan proberen door te sturen (maar daarvoor zal ik de hulp van mijne vent moeten vragen). Dikke dikke kussen en knuffels XXX...

Lien

Anoniem zei

Zeg Betti en Naddi, check eens de reacties van een paar dagen geleden... Ik sta dr al tussen zenne poit!! Wel me ni veel maar toch had ik de weg al gevonden.
Eigenlijk wel cool zo'n blog, zo kom de te weten dat Lien en Vanhulle een keuken hebben enzo. :-))
De Jean!

Anoniem zei

wat ge ni moet doen om van de jean iets te horen!
een bericht helemaal van aan den tattoo tot in de poddegemstraat en dat via Cambodja!
Dag Jeanti Alles OK?

Juk