dinsdag 26 juni 2007

Een specialleke voor Patrick V!




Eerste les: hoe laat ik een reactie achter op de blogspot van Stef & Nadia (Misschien ook handig voor de maten van Grimbergen die of te veel werken of hunne weg nog niet gevonden hebben).

Je klikt gewoon onder de Blog-post (ofte onze tekst) op reacties. Daar kan je de reacties lezen die mensen al op die post hebben achtergelaten én daar kan je ook een nieuwe reacties aanmaken en uploaden. (Waar die Chinese tekens vandaan komen snap ik niet echt hoor PV, maar, ge zijt wel de eerste van de redactie die iets laat horen.

Daarnaast komen hier de beloofde eerste foto's van ons hotelleke.

En daarna laat ik de blog aan Nadia want ze heeft haar broertje iets duidelijk te maken.


Groeten en tot de volgende,

Stef

1 opmerking:

Patrick V zei

Hoi Stef,

Ik heb Pascal er moeten bijroepen, want ik zag op die reactiepagina enkel Chinese tekens staan, waardoor ik niet wist wat ik moest doen.
Blijkbaar had het met mijn instellingen voor Safari te maken, die mij een of andere Aziatische account hadden toebedeeld. Pascal heeft nu Firefox geïnstalleerd op mijn laptop en nu zie ik plots alles in het Nederlands. Wat een doorbraak.
Soit, aan de foto's te zien zijn jullie daar in een of ander aards paradijs verzeild. Aan dat zwembad zou ik nu ook wel willen liggen.
Ik houd alleszins jullie blog in de gaten. Heel tof gedaan.
Je mag een van dezer ook een deelnemingsformulier voor de Tourpronostiek in je mailbox verwachten. Misschien dat ze de Tour ginder niet echt volgen, maar ik EIS dat je meedoet. Zonder Honoré de Balzac wordt het anders maar een saaie boel.
Tot binnenkort en dikke kus aan Nadia.