dinsdag 3 juli 2007

Werken, werken, werken...


Voor diegenen die nog steeds denken dat hier alleen gefeest wordt, een foto'ke van Nadia in haar werktenue. Is ze niet beeldig? En wat mijn werk betreft, oké, dat is heel wat minder. Maar ik ben wel al de contacten aan het leggen om in september aan de slag te gaan. Voor zij die het nog niet weten, ik vertrek nu vrijdagavond voor 2 maanden naar Belgie om Erwin, mijn opvolger bij de P-magazine voor te bereiden op wat in Belgenland voor velen de fijnste job denkbaar is;-)

Maar vanaf september zit ik terug bij mijn vrouwke in Cambodia en ga ik voor Handicap International hun beeldarchief wat organiseren en mij bezig houden met het maken van een foto-reeks over hun werking,... Dit allemaal onder leiding van Carla, die daar het informatie-centrum bestiert.

De ideale manier dus om mij wat in te werken terwijl we Khmer leren. Zodat ik daarna het hele land kan rondtrekken om het volledige Cambodia foto-verhaal te brengen (pfff, misschien toch ook weer niet te hard willen werken).


PS: Daan, wat 'the red piano' betreft heb je helemaal gelijk!


Groeten,

Stef

1 opmerking:

Patrick V zei

Hoi Stef,

Goed dat je nog even terugkomt. Ik begon de geur van de frieten hier al een beetje te missen.
Vergeet je tourpronostiek niet in te vullen voor je vertrekt. Wij zullen vrijdagavond alvast een fijn feestje bouwen ter ere van de badpakkenspecial terwijl jij in het vliegtuig zit. Dikke kus aan Nadia.