zaterdag 7 juli 2007

zo eenzaam en alleen...


Tja mensen, we wisten dat het ooit moest gebeuren... M'n ventje heeft me voor 2 maanden verlaten om zijn laatste dingen thuis en op t werk af te ronden... Da's natuurlijk terug zo'n beetje mijne draai vinden... Maar gene paniek, da wil niet zeggen dat ik jullie vanaf nu ga bestoken met zielige berichtjes... wacht maar tot na 't weekend, want vanavond is 't party in de Abacus, een cafe-restaurant waar onze franse medemensen bijeentroepen... een afscheidsparty van iemand die ik niet ken, maar de regel voor feestjes is: als ge erover hoort zijt ge uitgenodigd en moet ge u niet generen om ernaar toe te gaan, dus straks zijn de Vlamingen weer van de party ;-)

En ervoor met een collega Veasna en zn madame naar een dinner van het computerbedrijf waar we mee samenwerken. Zal een stijve bedoening zijn vrees ik, zal mn netste hemdje al maar klaarleggen...

Ondertussen de vuurdoop achter de rug: met mijne Honda voor de eerste keer álleen naar t centrum gesjeesd (Papa, mama, niet ongerust zijn, ik heb 'ne helm op en ben heel voorzichtig...

allez, ik ga maar eens terug aan ons zwembad liggen, want 't is bijna regenuurtje, dus er nog effe van profiteren... (ahja, ik denk trouwens dat er een sprinkhanenplaag is uitgebroken, vanmorgen lag de hele gang bij ons bezaaid met dooie en levende sprinkhanen en/of krekels (groene en bruinachtige in ieder geval met en zonder vleugels), zelfs in de douche zaten twee reuze-exemplaren. en ik kreeg ze niet doorgespoeld, dus heb ze handmatig moeten verwijderen... Wat een heldendaad, al zeg ik het zelf...

tot na 't weekend en geef er allemaal een lap op vanavond!

Nadia

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Nadia,

Ons Sandra is de Stef net (9h45) gaan halen op de luchthaven. Ze zei dat hij er heel gezond uitzag. Hij is dus veilig en wel toegekomen maar dat zal je persoonlijk al wel van Stef vernomen hebben zeker. Maar bon, nu weet iedereen het, Stef is back en de party vanavond is bij de Josse. Groetjes en hou je daar goed in het gezelschap van die sprinkhanen.

Dirkskes, Sandra, Otte en Zito

M%n zei

Geven die krekels dan ook concert in huis? Dat moet grappig zijn...
Twee maanden zonder Stef... Goeie moed meis. Maar die twee maanden gaan vliegen zenne! :)
Groetjes,
M%n

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

stef zei

Hier se, mijn gat nog niet gekeerd of ze gaat al met Cambodjaanse collega's naar feestjes; met vlamingen naar andere (Franse) feestjes en op de koop toe zit er al ne zekere Zuid-Amerikaanse Rodrigo reacties achter te laten. Er zal dus voor mij niks anders opzitten dan vanavond zelf ook te gaan feesten. Iedereen in Grimbergen (en daarbuiten) trouwens dikke kussen van mijn liefste madam;-)
T is maar dat ik het straks op het feest niet meer tegen iedereen moet zeggen!

Stef

Mama & Papa zei

Liefste dochter,

vandaag, 35 jaar gelukkig getrouwd, hebben in die tijd veel bereikt. Een knus huisje, in Cambodja een fantastische dochter met Honda en in België een hardwerkende zoon met Honda... dus alle redenen om gelukkig te zijn!

Liefs mama en papa

Arianne zei

Hoi Hoi Nadia,
Zo te zien gaat alles daar vlotjes.
Schoon kostumeke om te werken trouwens...
Ziet er allemaal leuk uit. Nadia in actie, kan niet anders dan ferm zijn!
Hou je daar haaks, zo zonder je ventje.
Dikke zoen.
Arianne en co

marleen zei

Hoi Nadia,
Heel leuk al die reacties op jullie blog. Ik wist niet dat je zo moedig was om al die levende beesten te trotseren en dat zonder Stef! Ik zou heel de boel bijeenschreeuwen, zwijg stil van ze zelf te doden. Je bent echt beeldig in je uniform, zo een deftig meisje ben ik niet gewoon.
Dikke kus, Marleen('t is hier maar eenzaam zonder jou)